Гаранция и условия

 

Гаранционно обслужване:

  • Гаранционният срок е описан в описанието на продукта.
  • Гаранцията покрива всички повреди и дефекти, които са произлезли в следствие на нормална употреба на устройството.
  • Гаранцията не покрива повреди произлезли в следствие на удар, опит за отстраняване на проблем от клиента или трети лица, намокряне и други условия описани в гаранционната карта.
  • Степента на водоустойчивост и прахоустойчивост на водоустойчивите модели е “IPX4”, моля запознайте с дефиницията на степента и гаранционното обслужване.
  • Метод за изпращане по подразбиране чрез Еконт Експрес.
  • Търговецът не носи отговорност за повредени водоустойчиви модели от вода в следствие на неизпълнение на инструкциите за ползване и не плътно затваряне на уплътнителните гумички.

 

При връщане на продукт с цел гаранционно обслужване:

Устройство за сервиз (поправка или замяна) се приема само и единствено в цял вид в комплект с всички аксесоари към него:

  • Оригиналната кутия на продукта
  • Гаранционната карта
  • Товарителницата издадена от куриера за заплатеният продукт
  • Попълнена гаранционна карта или прикачен разпечатан, формуляр за рекламация на продукта, който можете да заявите на следният адрес: https://pettraining.bg/сервиз-рекламация/

 

Процедурата по връщането на продукт е следната:

  1. Попълнете гаранционната си карта или формулярът за рекламация на продукт на следният адрес: https://pettraining.bg/сервиз-рекламация/
  2. Ако сте избрали да попълнете формулярът за връщане, до 24 часа ще получите вашият документ по е-мейл заедно с информация до кой офис на куриера да изпратите продукта заедно с аксесоарите към него и останалите документи.
  3. Ако сте избрали да попълните гаранционната карта, попълнете причината за връщане, прикрепете товарителницата към нея и я поставете в кутията на продукта.
  4. Изпратете продукта до офиса на Еконт от който сте получили пратката (можете да открите нашите данни за доставка на товарителницата).
  5. Продукта ще бъде прегледан от нашият технически екип в срок от 7 работни дни за да установим неговото състояние.
  6. След като проблемът бъде констатиран продукта ще бъде ремонтиран или заменен с нов в срок от 30 дни.

 

*Всички гаранционни дефекти проявили се в срока на гаранцията се отстраняват безплатно или продукта бива заменен с работещ  в рамките на 30 работни дни. (По време на поправката/замяната на продукта гаранционният срок не се отброява).

*Транспортните разходи към нас се заплащат от страна на клиента. При констатиране на дефект, причинен от клиента и случай на непризнаване и отпадане на гаранцията, сервизът издава констативен протокол с цени за негаранционен ремонт или замяна. Диагностиката на продукта е безплатна за клиента.

 

Уведоми ме когато има наличност Ще се свържем с вас веднага щом имаме наличност от продукта.
Е-мейл: Телефонен номер: Ако желаете да се свържем с вас по телефона, моля въведете телефонен номер.