Гаранция и условия

 

Продуктът бива закупен:

  • Гаранционният срок е описан в описанието на продукта.
  • Гаранцията покрива всички повреди и дефекти, които са произлезли в следствие на нормална употреба на устройството.
  • Гаранцията не покрива повреди произлезли в следствие на удар, опит за отстраняване на проблем от клиента или трети лица, намокряне и други условия описани в гаранционната карта.
  • Степента на водоустойчивост и прахоустойчивост на водоустойчивите модели е “IPX4”, моля запознайте с дефиницията на степента и гаранционното обслужване.
  • Метод за изпращане по подразбиране чрез Еконт Експрес.
  • Търговецът не носи отговорност за повредени водоустойчиви модели от вода в следствие на неизпълнение на инструкциите за ползване и не плътно затваряне на уплътнителните гумички.

 

При връщане на продукт с цел гаранционно обслужване:

Устройство за сервиз (поправка или замяна) се приема само и единствено в цял вид в комплект с всички аксесоари към него:

  • Оригиналната кутия на продукта
  • Гаранционната карта
  • Товарителницата издадена от куриера за заплатеният продукт
  • Прикачен разпечатан, формуляр за рекламация на продукта, който можете да заявите на следният адрес: https://pettraining.bg/сервиз-рекламация/

 

Процедурата по връщането на продукт е следната:

  1. Попълнете формулярът за рекламация на продукт на следният адрес: https://pettraining.bg/сервиз-рекламация/
  2. До 24 часа ще получите вашият формуляр заедно с информация до кой офис на куриера да изпратите продукта заедно с аксесоарите към него и останалите документи.
  3. Продукта ще бъде прегледан от нашият технически екип в срок от 7 работни дни за да установим неговото състояние.
  4. След като проблемът бъде констатиран продукта ще бъде ремонтиран или заменен с нов в срок от 30 дни.

 

*Всички гаранционни дефекти проявили се в срока на гаранцията се отстраняват безплатно или продукта бива заменен с работещ  в рамките на 30 работни дни. (По време на поправката/замяната на продукта гаранционният срок не се отброява).

*Транспортните разходи към нас се заплащат от страна на клиента. При констатиране на дефект, причинен от клиента и случай на непризнаване и отпадане на гаранцията, сервизът издава констативен протокол с цени за негаранционен ремонт или замяна. Диагностиката на продукта е безплатна за клиента.

 

Уведоми ме когато има наличност Ще се свържем с вас веднага щом имаме наличност от продукта.
Е-мейл: Телефонен номер: Ако желаете да се свържем с вас по телефона, моля въведете телефонен номер.