Условия за връщане

 

 

Политика на връщане, доставка, замяна на продукт и гаранционно обслужване:

Връщане в срок от 14 дни:

Стоката се приема от Доставчика с цел оглед на продукта за наранявания и повреди. При установяване, че продукта е бил неразопакован и неизползван, Доставчика възвръща средствата на стойност цената на продукта с разлика от цената за доставка освен в случай, че Купувача не я е заплатил и е уведомил Доставчика. При установяване от страна на Доставчика, че продукта е бил експлоатиран и работи коректно, следователно не подлежи на гаранционно обслужване, той се връща до Купувача за негова сметка.

Важно:

Законовото връщане на стока в 14 дневен срок е предвидено единствено и само за случаи в които купувача не е разопаковал и/или използвал продукта.

Продукта се приема единствено и само в неизползван и неразличим от нов вид.

В случай, че купувача е разопаковал и използвал батерия от комплекта за тест или с друга цел (важи за моделите със сменяеми батерии), батерията се превръща в негова собственост и се заплаща от негова страна.

Отказва се връщане на продукт, който е бил изпратен от Доставчика работещ и в изправен вид, но се връща неработещ или в неизправен вид (нарушена опаковка, външен вид, липсващ аксесоар или детайл от комплекта).

Отказва се връщане на използвани продукти, които са били експлоатирани и/ или слагани на врата на куче.

Дефектирали продукти се приемат за гаранционно обслужване.

 

При връщане на продукт с цел гаранционно обслужване:

  1. При наличието на проблем с продукта, е нужно клиента да уведоми Доставчика чрез е-мейл или позвъняване на посочените от него контакти или от следният линк: https://pettraining.bg/contacts/
  2. Ако проблема с продукта не бъде решен клиента е длъжен да спази реда описан на гаранционната си карта и да изиска формуляр за рекламация от следният линк: https://pettraining.bg/сервиз-рекламация/
  3. След получаването на формуляр клиента изпраща до Доставчика: продукта (в цялостен вид, кутия, кабели, батерии и всичко нужно за изпробване и транспортиране на изделието) + товарителницата от куриера + гаранционната карта + формуляра за връщане, като следва клиента да заплати таксите за доставка на куриера.
  4. След обстоен преглед на продукта Доставчика се свързва с клиента за да уточнят процеса по замяната или поправката на продукта, както е описано в гаранционната карта.
Уведоми ме когато има наличност Ще се свържем с вас веднага щом имаме наличност от продукта.
Е-мейл: Телефонен номер: Ако желаете да се свържем с вас по телефона, моля въведете телефонен номер.